ტენდერის სტატუსი: | ხელშეკრულება დადებულია |
ტენდერის პროცედურა: | SPA - გამარტივებული ელექტრონული ტენდერი რევერსული აუქციონით |
ტენდერის გამოცხადების თარიღი: | 16.04.2013 |
შეთავაზებების დაწყების თარიღი | 17.04.2013 |
შეთავაზებების დასრულების თარიღი: | 19.04.2013 |
ტენდერის ხანგრძლივობა: | 3 დღე |
შესყიდვის ზოგადი საგანი (CPV კოდი): | 30100000 - საოფისე მანქანა |
შესყიდვის კონკრეტული საგანი (CPV კოდი): |
30100000 - საოფისე მანქანა 30190000 - სხვადასხვა საოფისე მოწყობილობა და საკანცელარიო ნივთები 30197630 - საბეჭდი ქაღალდი 30192000 - საკანცელარიო ნივთები 30192100 - საშლელები 30192130 - ფანქრები 30192133 - ფანქრის სათლელები 30197110 - სტეპლერის ტყვიები 30197120 - ჭიკარტები 30197130 - საკანცელარიო სარჭები 30197310 - კონვერტის გასახსნელი დანები 30197321 - ანტისტეპლერები 30197330 - სახვრეტელები 30193000 - ორგანაიზერები და აქსესუარები 30141200 - მაგიდის კალკულატორები 30192111 - სამელნე ბალიშები ბეჭდებისა და შტამპებისთვის 30192160 - კორექტორები 30197220 - ქაღალდის სკრეპები 30199720 - ქაღალდი შენიშვნებისათვის 30199000 - ქაღალდის საკანცელარიო ნივთები 30192155 - საოფისე შტამპების ბუდეები/ჩასადებები 30192110 - მელანი 30197620 - საწერი ქაღალდი 30194000 - ხაზვისთვის საჭირო ნივთები 30192151 - დასალუქი შტამპები 30199200 - კონვერტები, ღია ბარათები და სადა/დაუსურათებელი საფოსტო ბარათები |
მონაწილეები
სახელი | საწყისი შეთავაზება | საბოლოო შეთავაზება |
---|---|---|
შპს EZU | ¢ 2,685 | ¢ 2,685 |
სატენდერო შედეგი
ორგანიზაცია: | შპს EZU |
გარიგების ტიპი: | ხელშეკრულება |
დაწყების თარიღი: | 29.04.2013 |
დასრულების თარიღი: | 31.12.2013 |
კონტრაქტის ღირებულება: |
¢ 2,685 |
დოკუმენტაცია: | ჩამოტვირთვა |